Až na krev
Film přibližuje život a dobu Daniela Plainviewa (Daniel Day-Lewis), který se z živořícího horníka ve stříbrném dole vypracuje na pozici ropného magnáta v období kalifornského ropného boomu na přelomu devatenáctého a dvacátého století.