Andělé s ocelovým hlasem
Snímek vypráví příběh dvou odvážných dam, Alice Paulové a Lucy Burnsové, které se zasloužily o zavedení volebního práva amerických žen.
Snímek americké HBO oceněný Zlatým glóbem vznikl podle skutečných událostí. Vypráví příběh dvou odvážných dam, Alice Paulové a Lucy Burnsové, které se zásadně zasloužily o zavedení volebního práva amerických žen.