Agent z Panamy
Ve hře je panamský průplav, invaze americké armády a patnáct milionů dolarů…Je rozpoutána nebezpečná situace, která se všem aktérům vymkne z rukou.
Ve hře je panamský průplav, invaze americké armády a patnáct milionů dolarů…Je rozpoutána nebezpečná situace, která se všem aktérům vymkne z rukou. Vedle Pierce Brosnana herecky excelují Geoffrey Rush a Jamie Lee Curtisová.