3Bobule
Po mnoha sklizních... Honza a Klára se stali rodiči dvojčat a majiteli vinařství. Všední starosti je však odcizily a momentálně žijí odděleně.
Po mnoha sklizních... Honza a Klára se stali rodiči dvojčat a majiteli vinařství. Všední starosti je však odcizily a momentálně žijí odděleně. Honza se za dramatických okolností po letech setkává s kumpánem Jirkou...