A Birthday Surprise
Bachelor alum Caila found her real-life prince charming, but to find her fairy-tale gown she must listen to her heart. Ridicule for her love of feathers has Jocelyn heartbroken and her consultant scrambling. Plus, a birthday surprise is in the works!