Crazy Uncle Randy
Tracey's determined to find a black gown, but Mom says no and insists on calling Tracey's fiancé to back her up in the fight for white. Then, Randy's niece, Danielle, is getting married, and the pressure is on her "crazy uncle" to find the perfect dress.