Randy Just Showed You the Door!
Twins Marlo and Margo are back, but this time Marlo is the bride! Karma can be cruel as Margo's sass is unleashed, and family drama further escalates when a major secret is revealed. Bride Val needs a gown for her icy wedding atop an Alaskan glacier!