Run Junior / Neighborhood Watch
In New York City, after a 15-year-old boy's murder, surveillance cameras capture not only the attack but the killers. In Baltimore, when someone guns down Timothy Moriconi on the street, police turn to a neighbor's surveillance system to crack the case.