I'm Done, I'm Done, I'm Done
Medics intervene when Justin tries fruit known as the Little Apple of Death. A clash about fire sparks into a raging fight between Kerra, Na'im and Bulent. Andrew and Heather question Patrick's hunt for a saltwater croc. A team splinters into two groups.