You Have Got To Be High
The gates open for pumpkin season, and Matt wonders if the kids will come. Amy and Chris join Zach and family on an RV camping trip. Also, Matt shows Amy and Chris the refurbished farmhouse rental property, and he makes an announcement that stuns Amy.