A Roloff Winter Wonderland
Matt and Amy look for new holiday traditions as the kids make their own plans. Amy hosts a charity event on the farm and enlists the help of her family. Old habits die hard, and Matt has a top-secret project up his sleeve, while Amy is left in the dark.