The Rising Souls of the Rising Sun
Landlords Malcolm and Julie have had their pub plagued by poltergeists for over a decade and need help. When Jayne discovers the sinister secrets of the pub, the team descends into the dark bowels of the building and soon realize all is not what it seems.