Ghosts of the Mayan Ruins
Heather and Phil travel to the ancient Mayan city of Xunantunich in search of a spirit named the Stone Lady. But these aged ruins carry more threats besides vengeful spirits -- poisonous snakes, scorpions, and tunnels on the verge of collapse up the ante.