Chasing the Fortune of Sir Francis Drake
Josh Gates searches land and sea for the lost fortune of legendary pirate Sir Francis Drake. Joining treasure hunters and maritime archaeologists, Josh hunts for a lost cache of Spanish gold and the remains of Drake himself.