Family Reunion
Dr. Jeff helps a puppy with a mysterious and painful injury. Shelter volunteers drive from Kansas hoping Dr. Jeff's team can save a tiny rescued dog hit by a car. And the team travels to Tennessee to help Jeff's cousin provide free vet care.