A Brave Pit Bull
Dr. Jeff makes a surprising discovery when he examines a Weimaraner who has stopped eating, and Dr. Baier investigates a pet rabbit's fur loss. Then, a servicewoman asks Dr. Jeff for help with her pit bull's injured leg.