Race Against Time
Dr. Jeff faces tricky surgery when a beloved dog is rushed into the clinic after a growth on her neck ruptures. Out on a family ranch, Dr. Nichols and Dr. Amy perform a risky procedure on a pair of rescued miniature donkeys.