Uncensored: "It Was Him, Chainsaws, Me"
Uncensored -- Baylen and Colin are excited to live together but they need an approval from Colin's very conservative parents first. Allen talks man to man with Colin. Baylen tries Botox to help with her tics. Colin drops a life changing bomb.