The Girl in a Love Square
Elise corners Jen and Cole over a steamy rumor. Tiffany gets thrown under the bus, and Chantel's not letting it slide. Tim flirts in the weirdest way, Jen starts to question her connections, and Cortney gets emotional with a surprising Colt update.