Θανάσιμη Απόφαση
Όταν η Τίφανι Τζενκς δολοφονείται στο Φέαρβιου του Όρεγκον, η αστυνομία ξεσκεπάζει ένα διεστραμμένο και μυστηριώδες κίνητρο.