Abductions
Ο Ίθαν υποπτεύεται τον Καμ. Η Τάνια προειδοποιεί την Πόρσια για τον Τζακ. Η Λουσία βοηθάει τους Ντιγκράσος με την αναζήτηση των χαμένων συγγενών τους.