Departures
Η Ρέιτσελ αποκαλύπτει σκληρές αλήθειες. Οι Μοσμπάχερ γυρίζουν σελίδα σε ένα τραυματικό γεγονός. Η Μπελίντα μαθαίνει άσχημα νέα και ο Άρμοντ ζητά εκδίκηση.