Ο Μάικ κι ο Έλβις ταξιδεύουν στον κόσμο! Διακυβεύονται πιο πολλά, οι προθεσμίες στενεύουν και οι μεταμορφώσεις είναι πιο εντυπωσιακές από ποτέ.