Sussex, New Jersey
Οι drag queens βοηθούν γυναίκα να βρει queer κοινότητα, ένα bisexual ναυτικό να αποδεχτεί τον εαυτό του και την πιο αναπάντεχη "κόρη" της Σανγκέλα.