Little Fear of Lightning
Οι ρίζες του "Γυάλινου Προσώπου" αποκαλύπτονται, όπως και η αλήθεια πίσω από τη μεγαλύτερη απάτη στην αμερικανική ιστορία. Κάπου αλλού, ο "Εξυπνότερος άνθρωπος" σχεδιάζει μια τολμηρή απόδραση.