The Choice
Η Σελίνα και η ομάδα της πηγαίνουν βόλτα με την Ακτοφυλακή, όπου μαθαίνουν ότι ο πρόεδρος έχει αλλάξει γνώμη για ένα σημαντικό ζήτημα.