Ώρα Κρίσης
Μια χιονοστιβάδα κατηγοριών για βιασμούς και εμπόριο λευκής σαρκός οδηγούν στη σύλληψη του Νάιγκαρντ, ο οποίος επιμένει ότι είναι αθώος.