Tsunami: The Aftermath
Εμπνευσμένη από αληθινές αφηγήσεις, αυτή η μικρή σειρά του HBO επικεντρώνεται σε φανταστικούς ήρωες που έζησαν τον οδυνηρό απόηχο του τσουνάμι που κατέστρεψε τις ακτές της Ταϊλάνδης το 2004.