Burning House of Love
Στο όχι τόσο μακρινό μέλλον, οι βρικόλακες βγήκαν από το φέρετρο. Με την εφεύρεση του συνθετικού αίματος, δεν είναι απαραίτητο να βγουν και να κυνηγήσουν ανθρώπους, οπότε κυκλοφορούν ελεύθεροι.