I'll Fly Away
Ο Αντουάν βάζει ένα μεγάλο στοίχημα, ο Ντάβις προσπαθεί να πείσει την Τζανέτ να μην κάνει τίποτα και η Άνι σκέφτεται το μέλλον της.