Η Μεγάλη Ληστεία των Ντόνατς/Ναυμαχία/ Αφισομπερδέματα/ Κηπουρική παρεξήγηση
Ο Τομ και ο Τζέρι μπερδεύουν τη λεία ληστών με μια σακούλα με ντόνατς. Ο Τομ κυνηγάει τον Τζέρι πάνω σε διαφημιστικές πινακίδες.