Τελευταία Πίστα
Στην προσπάθειά του να αποδείξει ότι ο Βλαντιμίρ Ποκίλκο δεν ήταν δολοφόνος - αυτόχειρας, ένας ερευνητής κάνει μια συγκλονιστική ανακάλυψη.