The Born-Again Identity
Ο Εωσφόρος φτάνει τον Σαμ σε κρίσιμο σημείο. Ο Ντιν καλεί όλους τους κυνηγούς να βοηθήσουν και συναντά μια γνώριμη θεραπεύτρια.