Wishful Thinking
Ένα πηγάδι ευχών σε μια μικρή πόλη πραγματοποιεί τις ευχές του κόσμου, αλλά παρόλο που χαρούμενοι τώρα, το αποτέλεσμα θα είναι καταστροφικό.