The Kids are Alright
Ο Ντιν ταξιδεύει με τον Σαμ στην Ιντιάνα για να συναντήσει έναν παλιό του έρωτα. Μια γυναίκα τους αποκαλύπτει μια τρομακτική πληροφορία.