Galaxy Brain
Σαμ και Ντιν μαζί με τους Καστιέλ, Τζακ και Τζόντι Μιλς βοηθούν σε μια ασυνήθιστη διάσωση. Ο Μπίλι εκπλήσσει τους πάντες.