Beat the Devil
Σαμ, Ντιν, Καστιέλ και Γαβριήλ πρέπει να συνεργαστούν για να φέρουν πίσω τη Μαίρη και τον Τζακ. Η Ροβένα αντιμετωπίζει τον Εωσφόρο.