There's Something About Mary
Όταν κυνηγοί σκοτώνονται σε ύποπτα ατυχήματα, οι Σαμ και Ντιν αποφασίζουν να βρουν τη Μαίρη για να σιγουρευτούν ότι είναι ασφαλής.