O Brother Where Art Thou?
Η Αμάρα εξαπολύει τη δύναμή της εναντίον του κόσμου, ενώ οι Σαμ και Κρόουλι καταστρώνουν ένα σχέδιο που ίσως έχει καταστροφικές συνέπειες.