Reichenbach
Ο Κρόουλι λέει στον Ντιν ότι το Σημάδι του Κάιν πρέπει να τραφεί. Ο Σαμ αιχμαλωτίζεται από τον Κόουλ που θέλει να εκδικηθεί τον Ντιν.