With Open Eyes
Πριν την τελευταία διάσκεψη του συμβουλίου για τη συμφωνία Ουέισταρ-Γκότζο, ο Κένταλ και η Σιβ υποστηρίζουν σθεναρά τα συμφέροντά τους, ενώ παράλληλα μαθαίνουν τι συμβαίνει με το σωματικά και συναισθηματικά ταλαιπωρημένο Ρομάν.