Austerlitz
Οι Ρόις συγκεντρώνονται για μια συνεδρία οικογενειακής θεραπείας. Ο Κένταλ νιώθει πως κρίνεται για τη νηφαλιότητά του. Η Σιβ σκέφτεται να ενταχθεί στην ομάδα ενός ελκυστικού υποψηφίου.