Μονομαχία στο Τέξας
Στην πρεμιέρα του κύκλου, οι Φάρμτρακ και ΑΖΝ αντιμετωπίζουν πρωτάρηδες οδηγούς που διεκδικούν μια θέση στην πρώτη δεκάδα.