Κάστρο Βασιλέως Ιωάννη, Λίμερικ
Η ομάδα επισκέπτεται το στοιχειωμένο κάστρο του Λίμερικ και ανακαλύπτουν μια μυστηριώδη κρύπτη όπου τους περιμένει ένα σκοτεινό πνεύμα.