The Patent Troll
Ο Γκίλφοϊλ τσακώνεται με ένα έξυπνο ψυγείο. Ο Τζάρεντ αποκτά πολλές ταυτότητες. Ο Ένριχ προσπαθεί να κάνει παρέα με άλλα άτομα.