Fiduciary Duties
Σε ένα πάρτυ, ο Ρίτσαρντ είναι μεθυσμένος και υπόσχεται να κάνει τον Έρλιχ μέλος του συμβουλίου, μια απόφαση που αργότερα μετανιώνει.