Συναισθηματικά ασταθής
Μετά τον φόνο ενός επιτυχημένου στελέχους στο Κονέκτικατ, η υπόθεση ξεχνιέται. Τέσσερα χρόνια μετά, αποκαλύπτεται πως έπεσε θύμα παρορμητικού ψυχοπαθή.