The Rodeo
Το πανεπιστημιακό περιοδικό δημοσιεύει τη λίστα με τους «πιο καυτούς φοιτητές». Η Μπέλα αναζητά ένα ειδύλλιο, η Κίμπερλι έχει ελεύθερο χρόνο, η επιστημονική εργασία της Γουίτνι γίνεται χάλια.