The Essex College Food Workers Strike
Η Κίμπερλι κάνει έκκληση για βοήθεια στην απεργία των εργαζομένων στον τομέα των τροφίμων. Η Μπέλα έρχεται αντιμέτωπη με μία ανατροπή.