Luck Be an Old Lady
Η Σαρλότ έχει γενέθλια και τα κορίτσια πάνε στο Ατλάντικ Σίτι για να τα γιορτάσουν. Η Κάρι αναρωτιέται αν χρησιμοποιεί τις φίλες της ως δικαιολογία για να αποφύγει να συναντήσει κάποιον.